Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід

Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби

Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти

Кодекс безпечного освітнього середовища

Комплект освітніх програм «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»

Освітня програма гуртка «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»

Освітня програма факультативу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» 

Нормативні документи

Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII

Наказ МОН України “Деякі питання реагування на випадки  булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти від 28.12.2019 р. № 1646

Лист МОН України від 11.02.2020 № 1/9-80 “Про затвердження наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 р. № 1646 “Деякі питання реагування на випадки  булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти” 

Лист МОН України від 29.12.2018 № 1/9-790 “Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству і булінгу”